U bent hier: HOME » Werkregio's » Zuid-Holland Noord Kleinere lettergrootteStandaard lettergrootteGrotere lettergrootte   Print deze pagina uit

Werkregio's binnen Academische Werkplaats Ouderenzorg NZH

Midden Holland

In januari 2009 is het Netwerk Ouderenzorg Midden-Holland opgericht. Het Netwerk Ouderenzorg Midden-Holland is een breed regionaal samenwerkingsverband waarbinnen bestuurlijke afspraken worden gemaakt over (her)organisatie van de zorg en ondersteuning aan ouderen. De doelgroep waar het netwerk zich in eerste instantie op zal richten zijn de kwetsbare ouderen in de regio. Hieronder verstaan we de ouderen die de regie over hun leven (dreigen te) verliezen of ouderen met een beperking.

Overzicht van deelnemende partners
Het Netwerk Ouderenzorg Midden-Holland wordt aangestuurd door de regiegroep. Voorzitter is Aris Bras. De regiegroep telt 16 verschillende partijen, te weten:

Themaís
Het Transmuraal Netwerk heeft al enkele jaren geleden vorm en inhoud gegeven aan de volgende twee themaís. Inmiddels zijn deze themaís onder de paraplu van het Netwerk Ouderenzorg Midden-Holland geplaatst.

Themaís die sinds de oprichting van dit netwerk opgepakt zijn:

Mw. I. (Ineke) Weverling
Stichting Transmuraal Netwerk Midden Holland